Logo Breda Bouw

Het laatste nieuws over Breda Bouw

de bouw maakt het

De nood is aan de man. Sinds 2009 is een kwart van de werknemers in de bouw zijn of haar baan kwijtgeraakt. De terugvallende productie is ten dele te wijten aan het gebrek aan politieke maatregelen om in de bouw te investeren. Om het tij te keren, is Bouwend Nederland een nieuwe, grootschalige publiciteitscampagne gestart. De campagne vindt plaats onder de al bekende slogan ‘De Bouw maakt het’. De boodschap is dat Nederland weer moet investeren in bouw. Consumenten hebben veel te winnen door te investeren in hun huis; gemeenten, provincies en de landelijke overheid hebben een keuze in de bezuinigingen en moeten komen met stimuleringsmaatregelen.

De campagne toont de kracht van de bouw. Dat doen we door overal zichtbaar te zijn: op straat en in de media. We laten zien dat het uitblijven van investeringen in de bouw pijnlijke gevolgen heeft. Alleen door te investeren in de bouw stopt het aftakelen van onze verzorgingshuizen. Alleen door te investeren in de bouw blijven onze wegen veilig. En alleen door te investeren in de bouw houden we Nederland aan het werk. Er is nog zoveel te doen in ons land. Investeren in de bouw is goed voor iedereen.

Meer informatie kunt u vinden op deze website.

Social Breda Bouw

Projecten in de kijker